Home » » Lelaki toreh tangan akibat putus cinta

Lelaki toreh tangan akibat putus cinta


Lelaki Bodoh Gara Gara Putus Cinta Toreh Lengan Sampai Berdarah | Satu lagi manusia yang memalukan kaum lelaki. Baca selanjutnya.

Lelaki Bodoh Gara Gara Putus Cinta Toreh Lengan Sampai Berdarah.

Kes seperti kerap berlaku dikalangan remaja di Malaysia, biasanya perempuan yang bertindak seperti ini. Seorang pengguna Facebook yang menggunakan nama Rezza Sharul memuat naik dua gambar #sadisnya yang boleh dilabelkan sebagai tindakan yang tidak matang.Rezza yang kecewa dipercayai baru saja putus cinta bertindak menoreh lengannya dengan pisau (tak tau la pisau lipat ka, pisau cukur getah) sehingga menampakan pendarahan yang teruk.

Pada caption gambarnya itu, Rezza berkata dia sanggup buat begitu demi cinta dan orang yang dia sayangi. Namun perhubungan cinta yang berlangsung selama 6 tahun itu putus di tengah jalan. Akibatnya, dia kecewa dan merana + dia bencikan perempuan.


"air mata yang mampu padamkan api di hati. Air mata yang selalu hadir di setiap hati kita terluka. Hanya air mata yang selalu temani hati yang terluka. Saya suka menangis sebab hanya tangisan yang mampu hilangkan sakit hati yang kau berikan.."



Pakai gelang Metallica, tapi kecundang disebabkan chingey~ Rock dalam hati ada taman ni.. adoyai~ Haha~ Budak zaman sekarang ni, bercinta mengalahkan Romeo. Sanggup cederakan diri semata-mata untuk tunjukkan kepada si dia yang kononnya mereka setia. Apa kejadahnya? Kalau si dia tu isteri yang sah, takpelah juga. Nasihat admin, bercinta biarlah berpada-pada, kalau dah tak ada jodoh, cubalah redha dan bertenang dengan ketentuan Allah SWT.
Share this article :
Privacy Policy . Powered by Blogger.
 
Support : NUSANAGA | TUBEPANAS | MASTEMPLATE
Copyright © 1888. ATAS BAWAH MALAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Hasell Template
Proudly powered by Blogger