Home » » MALAYSIA antara teramai menjadi Internet Marketer

MALAYSIA antara teramai menjadi Internet Marketer



Jika anda seorang internet marketer atau penjual barangan di internet, mungkin info ini berguna pada anda. Malaysia adalah antara yang kedua terbanyak mengunakan laman sosial dan di katakan peningkatan dana berasaskan e-dagang mencapai $30,000,000,000.

Ini menunjukkan, setiap tahun, peningkatan 20% penguna laman sosial semakin berani untuk membeli barangan di laman sosial. Facebook adalah anda yang ramai penguna. Oleh kerana itulah banyak fan page di buat secara percuma di facebook.


Berdasarkan kajian dari GROUPON ini, menunjukkan kebanyakan item di beli oleh KELUARGA. Dan sebanyak 31% adalah di beli di internet. Sebanyak 78% yang di beli oleh KELUARGA ini adalah kerana jalinan kekeluargaan. Jadi, kepada internet marketer, mereka boleh target item untuk di jual dalam kelompok 'kekeluargaan' seperti barangan hiasan rumah, pakaian, hiasan diri dan permainan.

Selain itu, kelompok keluarga juga mampu untuk menghabiskan RM101 ke atas untuk sesuatu barangan yang mereka beli. Biarpun carta di atas adalah untuk hari raya, ia masih boleh di gunakan untuk kesemua hari perayaan di Malaysia. Ambillah data ini dan mulakan perniagaan di internet anda. Pastikan anda menjadi penjual yang baik dan jujur. Selamat berjaya
Share this article :
Privacy Policy . Powered by Blogger.
 
Support : NUSANAGA | TUBEPANAS | MASTEMPLATE
Copyright © 1888. ATAS BAWAH MALAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Hasell Template
Proudly powered by Blogger