Home » » Zul Ariffin dan Ayda harus berkahwin

Zul Ariffin dan Ayda harus berkahwin

10383974_307375096105568_1673283685900698131_n.jpg



Pelakon yang kini semakin menginjak naik namanya dalam industri lakonan tanah air selepas membintangi drama bersiri Rindu Awak 200%, Ayda Jebat memberitahu yang dia ada menerima e-mel daripada peminat-peminatnya yang menyarankannya supaya berkahwin dengan Zul Ariffin dan dia ketawa besar mengenangkan cadangan para peminat itu.

“Saya mendapat beberapa e-mel dari peminat yang menyuruh saya untuk berkahwin dengan Zul Ariffin secara realitinya. Mereka semua terlalu fanatik dan saya tahu chemistry yang kami ada dalam drama tersebut membuatkan drama itu benar-benar menjadi,” katanya ketika ditemui semasa majlis rumah terbuka media hiburan petang kelmarin.

ZUL ARIFFIN DAN AUDA HARUS KAHWIN !!!

10476073_697424160324050_5671893592784110892_o.jpg


Ayda Jebat yangt elah ditawarkan menjadi duta kepada produk Aura White yang dikenali sebagai ‘Aura White Bubbly’ telah di gesa agar berkahwin dengan pelakon Zul Ariffin yang mana kelihatannya mereka sungguh serasi.

“Saya sungguh teruja sekali untuk bekerjasama dengan mereka & ini merupakan rezeki selepas saya membintangi drama ‘Rindu Awak 200%’. Pemilihan saya untuk menjadi duta kepada produk tersebut adalah kerana mereka menginginkan personaliti remaja yang ada pada diri saya selepas mereka menonton drama tersebut,” terangnya
Share this article :
Privacy Policy . Powered by Blogger.
 
Support : NUSANAGA | TUBEPANAS | MASTEMPLATE
Copyright © 1888. ATAS BAWAH MALAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Hasell Template
Proudly powered by Blogger